mian.

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Maria - 19 mars 2011 18:40

har fått lite rutin på att föra över bilder från min telefon nästan dagligen. Borde lärt mig det för typ 5 år sedan men vissa är inte så snabba... Detta innebär ju så sjukt mycket mindre oreda i min telefon! Wii! 


Har haft en mycket soft dag.. Låååång fika med kusin vitamin i vacker sol. Så skönt! Som vanligt blåste det ju som fan i Helsingborg men det är sånt man får ta här på Sveriges Riviera ;) 


  


  


Två små kusiner.. Och världens största kaffe.. Onödigt stora koppar!


Min katt är bissart sällskapssjuk för tillfället.. Nu ligger hon näst intill på min dator.. Nära nära nära, hela tiden. Som igår när jag tog en liten nap på dagen. Vaknade och trodde att jag blivit gravid snabbt som fan. 


   

Synen som mötte mig när jag vaknade...


  

Men detta var vad som dolde sig i den magen ;) Liten Nanna-Katt! Mysig, men något närgången ibland...


Puss!

Av Maria - 19 mars 2011 00:41

fick sånt sjukt sug efter Savage Garden nyss! Älskade dom när jag var tonåring, verkligen älskade! Drog igång hela skivan via Spotify och fick helt galna flashbacks från när man satt och chattade på mIRC med detta i bakgrunden. Helt underbart! Har gråtit så mycket till detta, tyckt att orden var skrivna rakt till mig, dansat av lycka till det när livet lekt, kört många mil med detta som sällskap. Ljuvligt!


Så nu kör vi.. dom bästa låtarna!














Och sist men inte minst den absolut bästa.. eller iaf topp 3! Jag är en sucker för vackra texter, bara att erkänna. Detta får mig att smälta, rakt av! Någon sa att Darren Hayes var gay. Det tänker jag totalt ge fan i just nu. Slut ögonen och tänk er att dom här orden är skrivna till er och bara er. Njut!


"Hey Hey
More than angry words I hate this silence
It's getting so loud
Well I wanna scream
But bitterness has silenced these emotions
It's getting hard to breathe
So tell me isn't happiness
Worth more than a golden diamond ring?
I'm willing to do anything
To calm the storm in my heart
I've never been the praying kind
But lately I've been down upon my knees
Not looking for a miracle
Just a reason to believe

I might need you to hold me tonight"



Kanske det vackraste som skrivits. Kanske. 

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards