mian.

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Maria - 24 mars 2011 18:18

Sitter backstage och slappar lite innan dagens visning... Är så sjukt trött så jag kommer nog dra hem direkt när visningen är klar. Måste gå upp relativt tidigt imorgon. Möte på morgonen och sen har jag studio dejt med den underbara Denniz Jamm! Såååå kul!! Längtar redan...


Dagens look!


 


Lite Maria Montazami sådär...;)  

Av Maria - 24 mars 2011 11:52

Insåg precis att det är hög tid att införskaffa nya Converse i år. Har haft mina vita (som jag älskar) sen andra året på gymnasiet, det vill säga i 7 år. Att dom har överlevt är helt otroligt! Har några andra också men är inte lika kär i dom.. Nya vita måste alltså köpas. Frågan är om jag inte borde införskaffa någon annan färg också? I Sverige är detta dock väldigt svårt har jag insett då affärerna i detta "lilla-landet-lagom" enbart tar in dom tråkiga och nedtonade modellerna. Fan. Varför? Ska bli tvungen att åka utomlands för att lösa detta problemet? man börjar ju undra..


         

Varför finns inte dessa hemma? Och kanske ännu märkligare är att Converse är så galet dyra i Sverige jämfört med andra länder! Hur kan detta komma sig? Köpte mina låga i Converse egna affär i USA för typ 200 spänn. Det händer ju inte här hemma direkt... :/


Nu - jobba! 

Av Maria - 24 mars 2011 09:34

Så sjukt klockrent! Vaknar och ser ut som själve fan idag, samma dag som jag ska gå en visning. Fint! Verkligen, mina ögon syns knappt för dom är för svullna av allt pollen som börjar komma i luften, det ser ut som jag tryckt restylane i läpparna då dom är en storlek för stora och Gud vet hur jag har rört mig när jag sovit för mitt hår står verkligen åt alla håll! Jaja.. det finns smink.. jag tröstar mig med det ;)


 

Sminkad till en visning för något år sen..  Denna herren jobbar jag med idag.. På bilden är vi i Sthlm och jag har typ fjärilsvingar som ögonfransar ;)


Hade det varit underbarnet som ligger bakom denna sminkningen som sminkade idag hade jag känt mig helt säker! Mirre Mroxx är verkligen den bästa make-up artisten i världen! Och helt underbar att jobba med! Rekommenderas starkt!!


Ahh.. Vi får väl hoppas på det bästa idag ;)


Av Maria - 24 mars 2011 00:40

Har intagit sängläge. Inte en sekund för sent. Imorgon kan jag sova länge, fint. 


   


Pappa räddade förresten livet på mig idag. Tack. Som. Fan!


Puss

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards