mian.

Alla inlägg den 24 september 2007

Av Maria - 24 september 2007 15:19

Alltså nu börjar jag nog vänja mig. Och då menar jag vänja mig vid MÅSTEN. Alla dessa MÅSTEN som vi har i livet. NU är jag ju inte förälder eller nått sånt för hade man vatt det hade man ju definitivt haft ännu fler MÅSTEN än vad jag ligger inne med men iaf!


Mina MÅSTEN:

- Gå upp och ta mig till föreläsningar i pricip varje dag

- Städa, speciellt eftersom jag är lite av en pedant på det området.

- Betala räkningar och sånt skit....

- Fixa mat. Ja.. man måste ju äta varje dag..döööhh...

- Sköta mitt jobb. Dvs, sitta och skriva nytt material, vara glad och lycklig på scen, åka på möten och allmänt fixa och dona..

- Tvätta. Ååååhhh vad trist det är!!!!

- Sitta vid datorn, men det är ett personligt måste, det är ju ingen som tvingar mig direkt.

- Handlar kläder/grejjer. Utan det hade jag nog fan dött.

- Vara en trevlig sambo/vän/dotter/syster/moster..... lyckas jag?


I think that is it....??


Gjorde fresten en minishoppingtur idag :)

Detta fick följa med mig hem:

- Lila strumpisar

- Bruna overknees

- Beiga jeans, skitsköna!!!

- 2 klänningar, en blå och en vit :)


Loooovely!!! Sak sticka förbi Vintage by Humana innan jag drar iväg och jobbar också hade jag tänk . Ska dock först kolla saldot på mitt konto hehe... Men jag har fan vatt duktig denna månaden! Pengar snart igen och nästan 4000 kvar!! :) Men nästa månad blir det säkert jävligare så det är likabra att spara lite :)


puss på er alla

jobb nu!


Mius


Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards