mian.

Alla inlägg den 6 september 2007

Av Maria - 6 september 2007 19:18

Japps... me in action :P

Av Maria - 6 september 2007 19:01

Denna dagen började utmärkt med att jag märkte att mina csn hade kommit :) Loooovely!! Firade det med två tröjor från H&M och ett halsband...:) Tog även tag i det jag har dratt lite på och ändrade min adress. Nu är det gjort :) Skönt!


Ikväll har jag verkligen massor att göra. Känns skönt att klockan bara är 19.00 typ! Ska installera min skrivare så att jag kan skriva ut mitt antagningsbesked. Imorgon är det verkligen dags att skriva in sig på Helsingkrona nation :)

Ska även städa hela lägenheten. Den ska fanimej skina som guld när jag nattar mig ikväll :) Känns så skönt att ha landat här nu.. I mitt Lund (v)


Vad är där mer kvar att göra? Städa sa jag, borde verkligen plugga, laga nått att äta, kolla igenom mina böcker och anteckningar, förbereda mötet på fredag.. I think thats it.


Har förretsen en lite hemlis... vet ente om jag kan skriva det än men kan säga så mycket som att min sångkarriär har fått ett lyft. And I'm so happy :) Känns så jävla bra att det går i denna riktningen nu :)


Pleasure :P

Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards