mian.

Alla inlägg den 12 september 2007

Av Maria - 12 september 2007 23:42

+ Dagens outfit - Mysbrallor, svettigt linne och stor stickad tröja från Benetton. Läckert.


+ Dagens segaste - att packa ner allt skit hos Mamma samt sortera 280000 papper. Buhuhuhu...


+ Dagens miss - Philip som blev 40 minuter försenad. Sur.


+ Dagens önskan - en EGEN P-plats rakt utanför huset helt GRATIS samt att få mitt j*******la antagningsbesked i brevlådan. Hata studera.nu!


+ Dagens skämt - Jag går för att flytta bilen. Philip häver sig ut ur fönstret och skriiiiiiker "Maria Maria, skynda dig!!! Jag är fortfarande jättekåt!!!" Tilläggas ska att där stod ca 30 pers precis under vårt fönster som även dom fick del av detta lillla practical joke. Mohahaha.


+ Dagens bästa - Har fått ihop mitt schema sjuuukt bra dom kommande dagarna. Nöjd.


+ GÅRdagens bästa - lilla utbrottet från en fellow student. "Ursäkta, hände det något hemskt i världen inatt?" och "kan vi inte avsluta denna kursen med att ha en judisk fest?" . Skummt skummt skumt. Jag dog i skrattanfall.


+ Dagens facebook - nä, GUD vad nördigt att ha DAGENS FACEBOOK :P


+ Dagens fråga - Vad ska min hund heta (den vackra dag som jag får en ....)? Samson eller Wilson? One might wonder.


Godnatt alles. Ses in my dreams :P

Mius



Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards