mian.

Alla inlägg under september 2007

Av Maria - 1 september 2007 19:27

09.30 (typ)

Pappa ringer och väcker mig. "Ja hej det är Pappa, eh... det är så att Farfar ligger på sjukhus.. troligtvis stroke.. lite förlamad i höger sida..."


Jag hoppar ju självklart upp ur sängen. Jaha, va fan gör man nu liksom? Ringer brossan i Kphm och lilla kusinen. Pratar med Mamma och bestämmer mig för att där inte är så mycket jag kan göra förutom lova pappa att hämta honom om han vill åka till sjukhuset, när som. Pappa ska ju nämligen vara toastmaster på ett bröllop på VEN(!) idag så han satt ju liiite i sjön.


Åkte sedan hem till Lund. Philip hade redan dratt till jobb. Har verkligen träfat honom sjukt lite den senaste veckan. Ringde och försökte ändra mitt möte imorgon. Kunde inte göra det riktigt... Fan! Måste ju vara tillgänglig. Får lösa det på något vis.


Skulle sitta och jobba idag.. Har dock inte blivit så mycket med det. Har bara vaktat telefonen hela tiden. Ska dock ta itu med allt nu. Maila iväg massa material, diska och få något i mig att äta är planen.


Ibland inser man vad som verkligen är viktigt i livet. I know.


Puss

Mia

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards