mian.

Alla inlägg den 13 september 2007

Av Maria - 13 september 2007 21:18

helgens schema:


Fredag - Kanske träffa sabina, MÅSTE packa undan en del i lägenheten, mysa lite med Philip och SJÄLVKLART gå i skolan :)


Lördag - Åka tidigt till hbg. Shoppa gardiner och lite sånt med mamma, packa det sista och sen åka ut och plåta med Nela :) Behöver verkligen nya bilder så det ska bli fett najs att återuppliva det :) På kvällen blir det antingen soft eller kanske träffa nån go vän, u never know :)


Söndag - Börjar jobba typ halv tolv, jobbar till tre, sen FLYTTA!!!! Ska deala allt med alla idag :) Blir skitbra!


Sen går väl typ heeela veckan åt till att få upp allt här.. ska dock bli GRYMT kul :) Hoppas på att Sabina vill komma ner nån kväll och typ gå ut o äta eller nått med mig också! Hon har ju inte sett vår lägenhet :( va så jäääävla kul att träffa henne i helgen :) Lovely!


Saknar Helen som fan nu också!! Måste ses snart! Ska verkligen bli bättre på att inte låta jobb ta all tid haha.. I promise :P


Fick fresten ett treeevligt sms också idag :) Klart vi ska fika snäckan :)


Pusss

Miiiiiuuuuus

Av Maria - 13 september 2007 18:02

Hade uppskattat en ny iPod, verkligen.. Denna kanske? Love it.

Av Maria - 13 september 2007 17:54

Fan och åter fan!!!! Min iPod har gått sönder!!! Det måååååååste gå att laga den, vet inte vad jag gör annars!!!! Mååste ha musik med mig, alltid!!! Fattar inte vad som har hänt. Helt plötsligt var den bara helt död... sörjer den så att det är löjligt!


Nu är iaf alla räkningar inkomna så nu ska jag bara betala skiten. Ca 1200 spänn adjöss...:( Men men... det kan det nog vara värt. Inte jäääättemycke ju iaf :) Kunde varit värre, alltid :)  Har ju typ 3000 spänn till att casha in innan denna månaden är över :) Life's sweet ibland :D


Philip ska kanske köpa en iMac. Oooohh vad sweet det hade vatt! Bara att ha den stående hemma hade vatt swet, så snygg!!!


Nä, nu ska jag leta gardiner på nätet :) Looovely! Dom ska vara bruna.. eller kanske blå... Fan, kan inte alls bestämma mig!


Puss hej

R.I.P

The iPod :~(

Av Maria - 13 september 2007 13:03

Nu är det liiiite liiite lunch :) Najs bajs!


Skolan är fan bra. Känns mcyket bra att gå i skolan. Man blir smart och smart = snygg (hoppas jag iaf....)hahahahaha!


har verkligen sjukt mycket att göra idag! hela kvällen kommer gå åt puuuhhh... :P Men , bättre att ha mycket at göra än ingenting :) Det är min filosofi :) Fick mitt efterlängtade antagningsbesked med posten nu så nu kan jag ÄNTLIGEN skriva in mig i Helsingkrona :) Najs!


Trött som ett as är jag haha :)


Skriver mer ikväll :)

Pussss heeej

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards