mian.

Direktlänk till inlägg 26 september 2007

hahahahahah SJUKT kul!!!!

Av Maria - 26 september 2007 22:40

såg precis en bild på en kille som har raggat på mig för typ ett år sen... saken var bara dn att jag nu fick reda på att han INTE heter vad han sa att han gjorde och att han INTE äger nattklubben Diezel, vilket han sa att han gjorde. jaja, tur att man inte gick på den nitlotten :P


Nu till lite smaskiga frågor:


1. Vad hade du gjort om du fick reda på att din kille varit med i en porrfilm?

Mitt svar: Dratt.. fortare än fan!


2. Vad hade du gjort om du fick reda på att din kille hade legat men FÖR många?

Mitt svar: Det vet jag redan att han har gjort och det terroriserar mig dag och natt, tyvärr.


3. Hur många är normalt många?

Mitt svar: det beror på... fler än EN och mindre än 30 gärna... annars får det nog klassas som FÅ repektive MÅNGA


4. Hur många har du haft?

Mitt svar: Lagom många. Inte för få, inte för många.


5. Vad är värst, om din kille har legat med många eller varit tillsammans med många?

Mitt svar: Varit tillsammans med många HELT KLART! Fy fan och veta att han har älskat typ 7 pers innan mig.. OH NO!


6. Vad skulle du göra om han var otrogen?

Mitt svar: Beror heeeelt på. Troligtvis hämnas BIG TIME!!!


7. Har du nånsin varit otrogen?

Mitt svar: Mer än vad man bör erkänna... dock inte på mycket länge.


8. Hur många fler kommer du ha sex med innan du dör?

Mitt svar: 10-15 pers tror jag... men who knows? Det kanske är it? Nä.. hemska tanke :P (Skojjar...)


Okej.. det var dagens sanningar det. Kommer kanske fler en annan dag. Har precis kollat på Fråga Olle, därav denna frågostund :) Kul? Eller kanske bara jobbigt??


Idag har jag vatt sjuk...:( Bajs! Ont som fan i halsen och feber men det är mycket bättre nu! Var dock och jobbade ett tag ändå, mycket givande! Imorgon ska jag till skolan och sen ska jag fika med min underbara sister in law Li!!! :)


Nä.. gonatt alles!

Sov sött!

Mius

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 januari 2013 16:45

Och inte vilken dag som helst utan den första av detta helt nya år. Dagen som SKA spenderas med skräpmat, nostalgi, byxor med resår i midjan och en svag huvudvärk. Traditioner är till för att hållas. En annan sak som hör till är den årliga årssammanf...

Av Maria - 28 oktober 2012 21:02

Jag borde börja med en ursäkt egentligen, men det enda jag kan skylla på är tid, och med det menar jag bristen på tid. Därav vänder jag på det och använder just detta som dagens inspiration. Tid. Bristen på den, frustrationen kring den, besluten om d...

Av Maria - 26 augusti 2012 13:29

Jag pratar väldigt sällan om mitt jobb i just detta forum. Egentligen är det högst medvetet då jag mer använt detta som en liten paus från mitt yrke som jag kan ta till när helst jag önskar. Idag tänker jag dock göra ett undantag. Igår blev jag nämli...

Av Maria - 12 augusti 2012 00:21

Denna helgen har det gått upp för mig att sommaren lider mot sitt slut. Vet om att det kanske är det absolut deppigaste jag skulle kunna komma med just nu. Eller? Igår satt jag och mina tjejer och spånade om framtiden. Om hur vi alla befinner oss...

Av Maria - 6 augusti 2012 16:01


Detta är så INTE jag, men ibland gör jag undantag och släpper funderandet för en stund. Typ idag. Idag är en sådan extremt lugn dag som till störst del spenderats i sängen med lugn bakgrundsmusik som ända sällskap. Ja, och datorn, det vill säga. Flic...

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards