mian.

Alla inlägg den 19 september 2007

Av Maria - 19 september 2007 17:46

usschh vilken tråkig dag detta blev!!

har ju bara gjort saker som jag BEHÖVDE göra.. inget bara för att det är kul...:( fan. Tänkte ju mysa med philip på nån trevlig shoppingtur eller något men icke.. han jobbar sent idag :(


och imrogon ska man fira svågern och philip ska tatuera sig. kan nog iofs bli en ganska trevlig kväll :) kanske hinner inom nått ställe i hbg på kvällen, u never know!


sen fredag är det skola först och sen efter det jobb till.. ja jag vet inte hur sent!


lördag är det jobb heeeeela dagen och sen kanske utgång med flicksen? eller nått annat spännande :)


söndag är det jobb hela dagen och sen en liiiten IKEA trip med Mommy :) Blir nog najs najs!


Okej.. så det händer nog liiite kuliga saker denna veckan, men jag ville ju hitta på nått idag! Men det är liksom inte lönt att typ sticka till Nova nu eller nått. Blir ju bara typ en o en halv timme som jag kommer ha där då och det känns som sagt icke lönt. det sega är bara att jag vet att vi typ bara kommer dega i soffan sen nu hela kvällen och det är så JÄVLA tråkigt!! Dessutom är det Heroes så Philip kommer vara helt hooked... bajs bajs!


nä.. nu ska jag skicka lite jobb mail och typ kolla asos.com eller nått :)

Pussa!

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards