mian.

Alla inlägg den 21 september 2007

Av Maria - 21 september 2007 10:36

Man har varit ganska ung och dum många gånger haha :) Fast.. roligt är det ju bara egntligen :) Men sen samtidigt.. man anar inte vilka konsekvenser vissa saker får!


Här är några saker jag önskar att jag inte hade gjort:


- Stressat sönder mig sista åren i grundskolan.. till vilken nytta?

- Alltid haft pojkvän. Det hade fan räckt att hitta nån nu.. hade inte behövt hänga upp mig på alla möjliga redan när jag var typ 14....

- Stressat inför framtiden. Det hade ju löst sig ändå.

- Brytt mig så mycket om vad andra tyckte/tänkte om mmig.


Detta önskar jag att jag hade gjort:


- Varit liiite vildare.

- Dansat med (typ tatt mer lektioner)

- Varit mer rebellisk


 Ja.... men det var ju ändå ganska lugnt. Är nog ganska nöjd ändå vid närmare eftertanke....


Nä, skola nu och sen jobb.


Varför skrev jag detta inlägget?? Humm...


Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards