mian.

Alla inlägg den 18 september 2007

Av Maria - 18 september 2007 22:40

jag hatar verkligen människor som kämpar för att vara konstiga!!!

Är man konstig så är man liksom.


Att ALLTID gå på händer - DET är konstigt!

Att enbart äta frukt - DET är konstigt!

Att ha armar som släpar i marken, hur man än gör - DET är konstigt!

Att födas med gröna läppar - DET är konstigt!

Att läsa tidningen upp o ner - DET är konstigt!


Men att köpa som absolut fulaste brillorna man kan hitta i en affär, det är inte konstigt, bara korkat! Eller att klippa sig i en skitful och ojämn frisyr, det är också bara korkat! För att inte tala om att lägga sig till med "svåra" ord eller bara miss matcha alla färger i världen i sin klädstil.. DET ÄR JU FÖR ATTAN BARA DUMT!!!!!

Visst, om en fjortonåring jobbar lite på att vara udda så kan jag väl köpa det, men när 25 åriga studenter FORTFARANDE kämpar.. vad fan har hänt? Är det inte okej att bara vara sig själv?

Nu ska vi tillägga - om det hade varit så att alla dessa "udda" människor verkligen hade varit udda, alltså att det bara fanns en i deras slag, då hade jag verkligen kunnat köpa det. Men så är det ju inte!! För alla som är "udda" ser ju fan fan precis likadana ut!!!!!!!!!!!!!


Ähh.. var e mänskligheten på väg?

 Dagens i-lands problem :P


Mius

Av Maria - 18 september 2007 20:51

Fy fan vad jag vill ha denna klockan! Den är ju perfekt! Lyxig md sina stenar och all strass samtidigt som den är så lagom grabbig - ganska stor och lite maskulin länk :) Looooooove it!!!

Ganska billug ändå också :) ska kanske ge mig själv en liten höstpresent? ja... kanske nästa lön då. Fick precis reda på att ett jobb blev inställt. Suck. men men sånn är artist branschen :) Har iaf 4 jobb den kommande tiden. Det ger....åtminstonde 5500!! :) najs bajs! Kanke en liten klocka då? Vi får la se :)


Var på Yoga inna fresten! Myyyycket najs :) Ska lätt återkomma dit på tisdag (om jag är ledig) :) Känner mig stark OCH utvilad = perfekta blandningen!


Nä.. jobb nu och kristallen på tv :) Lovely kväll!


Puss

Mius

Av Maria - 18 september 2007 17:43

Skola idag hela dagen. Segt som attan men kul att luncha med katta iaf :) Hon är verkligen genomtrevlig :)

Sen sista föreläsningen hade vi ganska kul :) Jag Cecilia Olle och Katta satt och skrattade åt Simon (föreläsaren) hela tiden typ. Speciellt jag som fick århundradets skrattanfall och kunde inte sluta på typ en halvtimme :)


Sen stack jag till H&M . Fyndade en kappa som jag läste om på en annan tjejs blogg :) Skitbillig och assnygg! Jag är JÄTTEnöjd!


Nu blir det snabb kvällsmat och sen yoga för första gången i mitt liv! Ska bli riktigt kul :) Får se om jag överlever :) Det blir nog bra :)


Puss alla!

Mius


ps. philip är fan underbar. Love love love :)


Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards