mian.

Direktlänk till inlägg 26 april 2008

Underbar...

Av Maria - 26 april 2008 22:40

Min brorson är så fantastiskt vacker.. finns verkligen inte ord för det... Att man kan känna så mycket kärlek till någon man nyss träffat är galet... Han ska heta Frej (betyder fred).. Söte Frej.. Frej och Ebbe är dom finaste killarna på denna jord.. Urtan tvekan! Älskar dom mer är allt....<3


Som jag grät när jag fick honom i mina armar... Kunde inte hjälpa att tänka på min bebis... Bebisen som aldrig kommer finnas.. Bara hos mig, i mitt hjärta finns du... Zack... Kunde inte hjälpa att ångra mig där en stund.. Önska att du fanns så att du och Frej fick växa upp tillsammans... Fan, nu gråter jag igen... Hur kan nått som var så rätt kännas så jävla fel? Kommer alltid bära dig med mig. Det förstod jag nog först idag.



Skriver mer snart,...

Mian

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 januari 2013 16:45

Och inte vilken dag som helst utan den första av detta helt nya år. Dagen som SKA spenderas med skräpmat, nostalgi, byxor med resår i midjan och en svag huvudvärk. Traditioner är till för att hållas. En annan sak som hör till är den årliga årssammanf...

Av Maria - 28 oktober 2012 21:02

Jag borde börja med en ursäkt egentligen, men det enda jag kan skylla på är tid, och med det menar jag bristen på tid. Därav vänder jag på det och använder just detta som dagens inspiration. Tid. Bristen på den, frustrationen kring den, besluten om d...

Av Maria - 26 augusti 2012 13:29

Jag pratar väldigt sällan om mitt jobb i just detta forum. Egentligen är det högst medvetet då jag mer använt detta som en liten paus från mitt yrke som jag kan ta till när helst jag önskar. Idag tänker jag dock göra ett undantag. Igår blev jag nämli...

Av Maria - 12 augusti 2012 00:21

Denna helgen har det gått upp för mig att sommaren lider mot sitt slut. Vet om att det kanske är det absolut deppigaste jag skulle kunna komma med just nu. Eller? Igår satt jag och mina tjejer och spånade om framtiden. Om hur vi alla befinner oss...

Av Maria - 6 augusti 2012 16:01


Detta är så INTE jag, men ibland gör jag undantag och släpper funderandet för en stund. Typ idag. Idag är en sådan extremt lugn dag som till störst del spenderats i sängen med lugn bakgrundsmusik som ända sällskap. Ja, och datorn, det vill säga. Flic...

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards