mian.

Direktlänk till inlägg 26 april 2008

Så ja...

Av Maria - 26 april 2008 22:55

Nu har jag tatt mig samman lite.. Inge mer depp idag...


Nu ska jag berätta några roliga saker:


* Igår va vi på nöjesnyttsfesten :) Treeevligt!! Inte så mycket folk emn mina närmsta va där och det är det enda viktiga :) Love u guys... Sen nanna Sabina hemma hos mig :) Alltid mys :) Söte söte hjälpte mig dessutom att städa imorse :) LOVE!


* Idag började jag dagen med att kolla ut en båt som jag ska ha med i min nya video :) Sjuuukt najs båt.. värd 2,5 mille :) Tänk om man hade den sortens pengar och kunde äga nått sånt.. SJUKT! Men vacker är den...:)


* Sen åkte vi som sagt och hälsa lille Frej välkommen till världen. Min bror och jag blev helt sentimetala... Med tanke på att ungen är sjukt lik min brossa så blev det ju ännu mer... Åhhh saknar honom redan!


* Sist idag käkade jag middag med alla mina föräldrar på Big Buddah :) Fan va lyckligt lottad man är som har 4 föräldrar.. KÄRLEK!!!


Nu ska jag göra vid mina naglar... Fixa till bloggen.. Känner att jag vill ändra utseende på den... och sen är det natti natti för imorgon är det inspelning :) Kan bli riktigt kul!


 På måndag ska jag och min syrra iväg :) Sen ska jag till Malmö och sen ska jag faktiskt hem till Philip... Sen blir det Malmö igen på tisdag...


Nä, naglar nu - bloggen sen!


Bjuder på en bild på mig och sabina från igår!

Puss Mius


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 januari 2013 16:45

Och inte vilken dag som helst utan den första av detta helt nya år. Dagen som SKA spenderas med skräpmat, nostalgi, byxor med resår i midjan och en svag huvudvärk. Traditioner är till för att hållas. En annan sak som hör till är den årliga årssammanf...

Av Maria - 28 oktober 2012 21:02

Jag borde börja med en ursäkt egentligen, men det enda jag kan skylla på är tid, och med det menar jag bristen på tid. Därav vänder jag på det och använder just detta som dagens inspiration. Tid. Bristen på den, frustrationen kring den, besluten om d...

Av Maria - 26 augusti 2012 13:29

Jag pratar väldigt sällan om mitt jobb i just detta forum. Egentligen är det högst medvetet då jag mer använt detta som en liten paus från mitt yrke som jag kan ta till när helst jag önskar. Idag tänker jag dock göra ett undantag. Igår blev jag nämli...

Av Maria - 12 augusti 2012 00:21

Denna helgen har det gått upp för mig att sommaren lider mot sitt slut. Vet om att det kanske är det absolut deppigaste jag skulle kunna komma med just nu. Eller? Igår satt jag och mina tjejer och spånade om framtiden. Om hur vi alla befinner oss...

Av Maria - 6 augusti 2012 16:01


Detta är så INTE jag, men ibland gör jag undantag och släpper funderandet för en stund. Typ idag. Idag är en sådan extremt lugn dag som till störst del spenderats i sängen med lugn bakgrundsmusik som ända sällskap. Ja, och datorn, det vill säga. Flic...

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards