mian.

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Maria - 20 februari 2010 12:01

Ja, idag blir det nog en ganska seg dag. Men det är kanske bra? Min rygg och axel bråkar på riktigt med mig idag... Har sjukt ont och hela jag är helt sned och stel.Det suger. Igår fick jag en yrselattack med lite illamående som följd.. antagligen pga av ryggen och nacken det med. Blöö.. Nu är jag trött på att ha ont, riktigt trött!!


Var blev snöovädret av? Det kom inte hit iaf (och det tackar vi för!!). Kanske borde man gå ut och ta en promenad och njuta av att det faktiskt är gott väder?? Ja.. varför inte? Det lär nog iofs vara blött som attans på marken, men ett par ordentliga skor löser ju det mesta!


Ikväll är det melodifestival igen! Vad tror vi om kvällen?? Vem kommer ha snyggast kläder tror ni?


Puss

Mius


  

hittade en härlig bild i arkivet som jag var tvungen att använda kände jag...:) Me blogging!

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards