mian.

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Maria - 9 februari 2010 19:34

Har trixat lite med det underbara materialet vinylplast ikväll. Här har vi resultatet...


   Så här började det... fuuul IKEA-byrå som behövde nya kläder..


   Och det fick den!! Svart glansig vinylplast närmare bestämt...


  

 Så ja.. ordning i hallen igen :) Nu är det bara resten av hemmet kvar humm....


Puss

Mius

Av Maria - 9 februari 2010 16:05

 


Hittade en rolig bild från helgen.. två osminkade människor med brutalt skrattanfall haha...


Idag har jag varit hos farbror doktorn.. usscchh gillar inte det. Hur som helst, fick lite svar på vad det är som är galet med min axel som sitter 5 cm för högt upp just nu.. Den snälle doktorn berättade att hela min muskel i axeln är inflammerad och att endast sjukgymnastik under lång tid (ev. upp till ett år) kommer kunna återställa mig. Jaha, vad säger man? Tack tack? Fan!!! sa jag typ. Fick hur som helst penicillin mot inflammationen och en akut remiss till sjukgymnasten. Det var ju bra...


Men men, man skall icke deppa! För sen åkte jag och tröstshoppade lite och det är ju alltid trevligt! Var också på bilprovningen med min lilla kärra som klarade sig utan anmärkningar! Tack tack!


Nu ska jag snart hotta upp en byrå här hemma.. tänkte klä den i vinylplast... Ska visa er resultatet sen!


vad gör ni idag?

Puss

Mius 

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards