mian.

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Maria - 16 februari 2010 11:39

Har blivit utmanad att skriva ut 7 hemlisar om mig själv (!?)

Har jag ens 7 hemlisar? Känns som att jag inte har en enda hemlis.. men men.. vi får väl se!


1. Jag har spelat tvärflöjt i några år..


2. Min syster och min ena bror är inte mina biologiska syskon - MEN! Dom är så sjukt mycket mina syskon ändå!!!


3. Jag samlar på skor och har tre flyttlådor fulla med skor i källaren, förutom dom typ 40 paren som finns uppe i lägenheten. 


4. Mina föräldrar skildes när jag var väldigt liten. 


5. Jag heter ÅSA i andranamn. 


6. Jag röker en del.. 


7. Jag har haft fruktansvärt många olika hårfärger. Allt från blont på ovansidan och svart under, lila toppar, mörbrunt, superblont, väldigt slingat.... osv osv...


Nu utmanar jag Steffi, Caroline L och Caroline A att göra samma sak!!

Puss

Mius


  

Av Maria - 16 februari 2010 10:58

nu har jag äntligen fått tid hos sjukgymnasten.. snälla snälla säg att hon kan hjälpa mig så jag slipper springa runt och se ut som Ringaren i Notre Dame... Well well, på måndag ska jag dit så får vi väl se!!


Bara tre jobbdagar kvar (förutom idag) sen är det sportlov! Ska bli mysigt faktiskt! Vi ska ha Noomi en del, Rasmus fyller år, Rasmus bror ska nog komma och hälsa på, vi ska åka till DK med mina syskon förhoppningsvis, jag åker väl upp något till HBG och hälsar på.. Ja, allmänt mys och NOLL arbete för min del :) Me like! 


Nu ska jag på nästa grej- försäkringsbolagen!! Det lär vara här som jag kommer få problem men jag ska vara hård som en sten och listig som en räv (haha) så löser det sig nog.... I will not give up!!


Ikväll ska jag belöna mig själv med... att köpa en burk B-vitamin. Oj oj oj...säger jag bara! Här är det ju ingen hejd på vänligheterna!


Förresten, kolla Laila Bagges blogg på mama.nu så hittar ni nog ett litet face som ni känner igen... 


Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards