mian.

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Maria - 14 februari 2010 15:59

Sista dagen på visningarna i sthlm nu.. Lita synd faktiskt för idag var det verkligen jättekul där!! Fick visa en jättesöt klänning och en grym tiara från Åsitas Rock by Sweden by Laila Bagge! Bilder kommer..


Fick även en annan liten present som jag blev jättelycklig över. Ett halsband från Julie Sandlau!! Dom söta killarna i Julie Sandlau montern gav oss alla vars ett smycke och jag valde ett halsband med en stjärna i som jag genast kände var min "Lucky Star". Tack tack tack snälla ni! Kan verkligen rekommendera Julie Sandlaus smycken för dom är sjukt fina!! Där finns verkligen något för alla :) 


Nu - Arlanda och väntan på planet... blä :(

Puss

Mius


Och GLAD ALLA HJÄRTANS DAG till er alla <3 <3 <3 


   Mitt fina halsband :) Gå in på http://shop.juliesandlau.com/shop/starlet-nl172sloxicz-397p.html för att titta på en bättre bild av det! Där är förresten REA i Julie Sandlau's webbshop nu också så skynda att fynd :)

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards