mian.

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Maria - 19 februari 2010 19:07

jahapp, så blev det några dagars blogguppehåll igen. Anledningen - too much to do! Igår och idag har jag jobbat rumpan av mig med massor av elever. Känns skönt att få undervisa lite ibland..:) Igår hade vi även fint besök av Maja och Torvald! Åt en sjuuukt god middag som min vackra sambo hade styrt upp! Parmesankyckling och sparrisrisotto! Mmmm nananam! Tack snälla :) 

Hade verkligen en grym kväll och det är verkligen så sjukt skönt att känna att vi är fyra personer kring en underbar sak - Noomi! Tänk att få ha fyra vuxna som älskar en över allt annat! Det är verkligen en lyxig liten flicka vi har :) Jag är iofs själv en lyxig liten flicka också för jag har ju växt upp på samma sätt :) 

Helt enkelt, igår var en väldigt trevlig dag!


I helgen då?? Nja.. typ noll planer känner jag. Väldigt skönt! Har varit borta så mycket på sistone så jag ska bara njuta denna helgen..:) Looovely!


Vad ska ni göra? Let's Dance ikäll??


Nu ska jag iaf läsa Caroline A's hemlisar som jag utmanade henne att skriva ut :) Gör det ni också! Ni hittar hennes bloggadress bland mina kommentarer :)


Puss

Mius


   vår lilla ängel :)

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards