mian.

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Maria - 17 februari 2010 09:24

Igår råkade jag somna på mammas soffa.. var så sju-ända-in-i-h*lvete trött!! Hur som helst, sov hur gott som helst till klockan 03.14 då mina ögon bara slogs upp av någon anledning. Kollar på tv'n (som jag glömt stänga av) och ser att ett avsnitt med Dawsons Creek (ni kommer ihåg? såpan om ungdomarna i världens minsta amerikanska samhälle där alla var kära i alla nån gån..)just ska börja. Snabbt bestämmer jag mig för att se detta avsnitt vilket jag sen också gör. Så från att sova gott går jag helt i trans med Dawsons Creek i 45 minuter.. Sen gick jag och la mig i mammas gästsäng och somnade direkt. Det blev helt enkelt bara ett litet avbrott i sömnen.. skummt...


Idag ska jag jobba. Först måste jag bara förbereda detta jobb samt ta mig ner till Malmö med tåget. Skulle egentligen träffat en fin vän idag men fick ställa in pga jobb :( Men, jag ska ta igen det! Sen imorgon är det också jobb som gäller. På kvällen får vi besök av Maja och Torvald som kommer på middag :) Trevligt! Sen fredag är det jobb och efter det en rätt lugn kväll skulle jag tro. Har ju inte varit hemma på tre helger så det ska bli rätt soft denna helgen att bara vara hemma och chilla..:)


Hörs senare!

Puss

Mius


 

ska bli skönt att vara hemma med er nu ett tag...:) 

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards