mian.

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Maria - 4 februari 2010 23:36

  

lilla moi med tjusigt smink och hår...och mjukiskläder??!


   lille johan och jag!


  

nela, jag och frida med massor av smink...maaaassor....


   jazmine, jag, nela, carro och frida i våra tjusiga klänningar :)


Puss o gonatt!

Mius

Av Maria - 4 februari 2010 20:46

jahapp, nu är jag tillbaka efter en maaaaassa strul...

var i sthlm i helgen och gick toppenfin visning för allt om bröllop. gick verkligen jättebra! MEN! Sen kom bakslaget... på vägen hem från sthlm så gick det fett fel. Vi fick sladd på motorvägen och snurrade 360 grader i 100 km/h rakt in i en gigantisk snövall. Därav är nu min axel helt sönder, så även min nacke och en del av ryggen. Har inte kunnat göra något på hela veckan.. knappt ens sova för det har gjort sjukt ont. <sjukt.. Ändå hade vi galen änglavakt med tanke på vad som skulle kunnat hända... usscchh och fy, vill inte ens tänka tanken. Men men... så det är läget just nu. Det är bättre nu men absolut inte toppen och det lär nog ta ett tag och x antal sjukgymnastiktimmar innan jag är tillbaka helt fullt. Well, I gues that's life!


I övrigt är min bloggportal lite sönder den med.. segt!


Och min telefon är också sönder!! Så nu är frågan, vilken ny telefon ska jag skaffa mig?? Hade egentligen tittat ut en s´tjusig sonyericsson men upptäckte dessvärre att jag inte kan köpa den på mitt abonnemang.. måste köpa den kontant (för 6100:-!!!!) om jag ska ha den och det funkar inte riktigt just nu... så vad ska jag skaffa istället?? Vad säger ni om iPhone??? Var inte alls sugen på en sådan till en början men it's growing on me now... Är iPhones bra?? Någon som har en och kan uttala sig?? Hjälp ett stackars icke-teknik-freak!!'


Puss

Mius


<OBS! Ska lägga upp lite bilder...snart...

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards