mian.

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Maria - 7 februari 2010 16:50

Har verkligen haft en underbar helg! Bröllopsmässorna blev toppen och vi hade en sjukt mysig kväll här hemma igår med melodifestival, käk och tjejsnack :) Sjukt najs! Caroline blev kär i Salem Al Fakir igår haha! Får hoppas att hennes kärlek besvaras någon gång :)


Men nu är mässorna som sagt över och det känns faktiskt lite sorgligt! Imorgon är verkligheten tillbaa och dessvärre måste jag gå tillbaka till doktorn med min axel som mår allt annat än bra. Hoppas att dom kan hjälpa mig..


Undrar förresten hur mina älskade HBG-tjejer hade det igår?? Ska strax ringa och fråga känner jag... Hoppas Tessan hade en underbar födelsedag iaf :) Tänk.. nu fyller mina älskade sötnosar 23!!! Så gamla ni är ;) Oj då... snart är jag ju också så gammal...:P


Puss

Mius


   En jääääättestor bröllopstårta på mässan. Lånade denna bilden från Carro :)

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards