mian.

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Maria - 15 februari 2010 10:18

Man kan tro att jag inte gillar mitt hem, med tanke på hur ofta jag reser ifrån det, men så är verkligen inte fallet... Idag blir det HBG för att träffa vänner, fixa med försäkringar (min axel u know) och krama lilla mamma som jag inte träffat på jättelänge! Ska även ta itu med projektet "flytta mitt piano" som legat lite på is sen min axel pajjade. Tro nu inte JAG själv ska flytta mitt piano, nej nej nej, det får bli en flyttfirma som löser det. Min fina piano som jag fått av min mormor och morfar har stått hos min pappa i typ 6 år men nu äntligen ska det få komma hem! En annan sak som ska få komma hem till Malmö snart är min katt Nanna. Ska bli sjukt mysigt att få hem min ängel som jag saknar hela tiden... 


Vad ska ni göra idag?

Puss

Mius


    

   

  

Några av mina änglar här i livet <3

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards