mian.

Direktlänk till inlägg 22 mars 2010

Mysdag.. låt livet alltid vara såhär!

Av Maria - 22 mars 2010 17:23

Det blev en tur på stan idag. Sjukt mysigt! Hittade dessutom ett par sjukt najs boyfriend-jeans som jag blev väldigt glad för! Tack H&M! Er Kan man alltid lita på haha..


  


Idag fick jag även chans att inviga sjalen jag nyss köpte, eller jag och jag, min vackra vän Nela som är butikschef i en Gina Tricot butik tog hem den till mig. Har velat ha en stor döskallesjal ett tag (har typ 5 små...) men har inte hittat någon bra. Men se så fin den var som Nela säljer! Toppen!


  

Fick riktigt mycket vårkänslor när vi gick i stan idag. Så mysigt... Vill ha jättemycket vår nu! Vill sitta på uteserveringar, hänga i parker, umgås på balkongen... typ var som helst bara det är utomhus! 


Man inser verkligen att man har saknat Rasmus när man har sånna här dagar på stan. Finns ingen annan som jag så otvunget bara kan strosa rundor med utan att ha ett direkt mål. Vi har sådana dagar ibland.. då vi bara gliiiider. And it's nice! Det lite sugiga är att jag måste åka till HBG ikväll för jag ska jobba där imorgon.. Vill inte direkt.. Vill stanna här och glida på stan dagarna igenom. Käns lite trist att lämna Rasmus så fort också. Han har ju inte varit hemma ett dygn än... Men men, a girl's got to do what a girl's got to do..eller?


Puss

Mius

 
 
steffi

steffi

22 mars 2010 17:43

I have it in grey ;P

http://juststeffi.blogg.se

 
Caroline A

Caroline A

24 mars 2010 13:03

härlig sjal! Ses snart!!!

http://jagcarro.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 januari 2013 16:45

Och inte vilken dag som helst utan den första av detta helt nya år. Dagen som SKA spenderas med skräpmat, nostalgi, byxor med resår i midjan och en svag huvudvärk. Traditioner är till för att hållas. En annan sak som hör till är den årliga årssammanf...

Av Maria - 28 oktober 2012 21:02

Jag borde börja med en ursäkt egentligen, men det enda jag kan skylla på är tid, och med det menar jag bristen på tid. Därav vänder jag på det och använder just detta som dagens inspiration. Tid. Bristen på den, frustrationen kring den, besluten om d...

Av Maria - 26 augusti 2012 13:29

Jag pratar väldigt sällan om mitt jobb i just detta forum. Egentligen är det högst medvetet då jag mer använt detta som en liten paus från mitt yrke som jag kan ta till när helst jag önskar. Idag tänker jag dock göra ett undantag. Igår blev jag nämli...

Av Maria - 12 augusti 2012 00:21

Denna helgen har det gått upp för mig att sommaren lider mot sitt slut. Vet om att det kanske är det absolut deppigaste jag skulle kunna komma med just nu. Eller? Igår satt jag och mina tjejer och spånade om framtiden. Om hur vi alla befinner oss...

Av Maria - 6 augusti 2012 16:01


Detta är så INTE jag, men ibland gör jag undantag och släpper funderandet för en stund. Typ idag. Idag är en sådan extremt lugn dag som till störst del spenderats i sängen med lugn bakgrundsmusik som ända sällskap. Ja, och datorn, det vill säga. Flic...

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards