mian.

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Maria - 7 mars 2010 23:58

nä.. jag har verkligen suttit fastlimmad i soffan hela dagen! Rasmus har suttit och pratat med en turnéledare på skype hur mycket som helst så jag har varit tvungen att lyssna på en galen, engelsk man svära som en galning i flera timmar... skumm typ den där. 


Men tro inte att jag har haft tråkigt för så har inte varit fallet!! Har suttit och gjort massor av inredningskollage! Älskar ju inredning så jag har skannat av ett stort antal inredningssidor and it's been nice kan jag säga! Mina föräldrar funderar på att göra vid nedervåningen på huset och dom har frågat om jag vill hjälpa till med lite idéer så jag har suttit och spånat kring det idag. Har gjort två ganska omfattande kollage till dem som jag ska visa när jag åker upp till HBG nästa gång..:) Kul kul kul!


Denna veckan är lite skum här hemma! Imorgon ska vi fixa i ordning några hyllor som vi ska ha böcker på. Just nu är nämligen alla böcker inne på Noomis rum och det är ju inte riktigt tanken att dom ska ta massa plats där! Det är ju ett rum för lek! Så plats till böcker ska fixas.. Sen måste vi tvätta en hel del.. Sätta ner lite skit i källaren, ta upp skit ur källaren... Ja, massa fix är det innan Ramsus drar nu! 


Jag ska hinna med att jobba en del denna veckan också hade jag tänkt. Har lite låtar att ta itu med, ett par projekt att skriva lite på, en heldags dramaarbete samt en modellgrej.. Måste även upp till HBG för att fixa med lite försäkringar rörande min axel, hinna springa och träna, testa att köra bil för första gången på över 5 veckor osv osv.. Detta är alltså ingen lugn vecka! Men ack så trevlig ändå :)


Vad ska ni ha för er i veckan??

Puss

Mius

Av Maria - 7 mars 2010 12:04


Började morgonen med denna låten. Hur glad blir man inte??? Perfekt start på en lite sömnig söndag....:)


Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards