mian.

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Maria - 20 mars 2010 18:32

idag har mamma och jag varit sjukt duktiga och tagit itu med min lägenhet :) Känns fett gött att den är i toppform när mitt hjärta kommer hem imorgon!


Passade även på att tassa inom vår lilla ängels födelsedagskalas. 9 småbrudar i 7-års åldern hade disco i Majas och Torvalds vardagsrum så det var livat värre! Noomi körde ABBA och Crazy Frog på högsta volym och visade några moves hon hade arbetat fram! Trevligt! 


Nu ikväll blir det bio med mitt hjärta Helen! Sjukt najs! Vet inte riktigt vilken film vi ska se men det löser sig säkert när vi väl är där!


Vad har ni för er idag mina hjärtan?? 


Har förresten tömt min gamla mobil på bilder så jag tänkte visa några favoriter som jag hittade :)


  

Ebbe och syster-yster i Mammas och Håkans trädgård sommaren 09:)


  


Mina favvisar visar upp sina bästa hårdrocks-poser i Rasmus gamla lägenhet. Här är Noomsan bara 5 år...så liten o söt!


  


Me and my love :) Tror detta är taget precis när vi blivit sambos 09 :)


  


En spacklad (och jävligt ljushårig!) Maria delar ut en puss i blien på hem från ett gig i sthlm hösten 09!


Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards