mian.

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Maria - 3 mars 2010 22:41

jo, men visst fasen kte hela familjen på influensa sen här hemma :) Så vi har legat däckade några dagar men nu jäklar är vi på benen igen! 


har haft en underbar dag på stan med Caroline idag! Vi catchade up eftersom vi inte setts sen innan jul (!!!) så vi hade hur mycket som helst att ta igen :) Käkade finfin lunch på Sultan Palace, fikade på Espresso och sen tog vi en liten runda på stan :) Skööön dag!


Har även hunnit med en del annan planering för veckan där jag legat och varit sjuk haha. Imorgon ska jag jobba ,ed Andrz i studion. Ska bli sjukt kul! Får inte berätta vem mer jag ska jobba med men jag kan säga som så att han är väldigt välkänd..;) 


Sen på lördag är jag bjuden på melodifestivalmys hos Mini på kvällen :) Mycket trevligt och efterlängtat!! 


Usscchh.. mina läppar är typ helt sönder! Tack gooode Gud för vaselin är allt jag har att säga. Finns det någon därute som har något tips mot torra och söndriga läppar??


Puss

Mius


  

Mina läppar ser helt "puffiga" ut...

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards