mian.

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Maria - 11 mars 2010 22:42

har gått och skaffat mig ny mobil idag eftersom den förra hade damp. Men herregud va svårt det är att lära sig en ny telefon!! Brukar anse mig hyffsat smart när det kommer till elektroniska prylar men jag fattar verkligen ingenting nu! Galet! Har alltid en sådan där hat-kärlek till nya mobiler. Kärlek till att få använda något nytt och fräsht, men hat mot att känna mig totalt blåst..


Well well, jag lär mig väl! En Sony Ericson Satio blev det iaf och jag måste säga det att kameran på denna jeekla telefon är SJUKT bra! Tar fan bättre bilder än min digitalkamera :) Nu ska jag bara skaffa internet i den lille saken så jag kan blogga från den också. Jag vidgar mina vyer!


Puss

Mius

Av Maria - 11 mars 2010 10:21

När jag var 11 år så älskade jag Spie Girls mer än allt annat på denna jord. Så när skolavslutningen kom 1998 bestämde vi (jag och mina Spice Girls-älskande vänner) att vi skulle sjunga en SSpice Girls-låt i Aulan. Jag övade så sjukt mycket! Fick min mamma att köpa en likadan tröja som Spice Girls-Emma hade och en svart lång kjol att ha till. Fy attans vad jag var taggad! 


Så kom den stora dagen och vi skulle framföra låten. et var flera grupper som skulle framföra Spice Girls-låtar och min Pappa hade köpt backtracksen till Spice Girls skiva så vi körde till den. En av tjejerna i gruppen jag var med i fegade ur och eftersom jag lärt mig hela texten utantill så fick jag sjunga hennes vers också. 


Den dagen sitter fastetsad i mitt minne och jag hoppas att den kommer göra det för evigt. Att sjunga inför skolan den dagen är nämligen den absolut största kicken jag någonsin fått och det var där och då jag bestämde mig för vad jag skulle ägna mig åt i livet! 


Hittade den söta låten vi sjäng den dagen i juni 1998. Känner ni igen den?



Älskade älskade Spice Girls! Attans va bra ni var när jag va liten! 



Och denna dansade vi till i en Talangjakt :) Jag hade brunkräm i ansiktet och Petra hade en röd plyshkjol som min mamma hade sytt :) Good times!



Ja. detta var dagens nostalgi :) Hoppas det är bra med er mina sötnosar!


Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards