mian.

Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Maria - 27 mars 2010 13:53

Min hals är typ sönder.. eller verkligen sönder. Den rivs, killas, sticks.. ja typ Lotta på Bråkmakaregatans tröja gjorde, remember? 


Blöö.. att vara förkyld är ett sånt värdelöst tillstånd! Man kan ju liksom inte göra något åt saken! Man mår halvkass, är inte helt sjukt, men ändå seg... Ja, helt värdelöst!


Jag ska ju sjunga idag! Hur attans ska det gå?? (tuggar av mig naglarna av nervositet...) haha!


Nä, nu ska jag inte vara sånn! Upp igen! Hopp och hej, detta ska bli toppen! Inget ska kunna slå ner mig... Jo kanske lite det faktumet att Claudia Galli inte vann Let's Dance.. Attans säger jag bara! Hon är var ju sååå duktig och verkar vara snäll som en ängel så hon borde ju vunnit.. inte den stele AMD-killen. No, I don't like! 


Vet någon förresten var man kan få fatt i små hängande ljuslyktor i olika färger? Har kollat Indiska men dom är för stora... Nått tips någon??


Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards