mian.

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Maria - 9 mars 2010 21:43

i övermorgon åker min lille man iväg igen.. han tenderar ju att göra det lite då och då ;) Denna gången ska han dock bara kuska rundor i Norden så det är ju ganska skönt :)


Dock är det alltid så att när han är på väg bort så börjar jag fundera på om det inte snart är dags för honom och mig att dra iväg en sväng tillsammans. Vi flyttar på oss ganska mycket med tanke på våra respektive intressen men tillsammans åker vi typ aldrig bort.


Min tanke är såhär : Vi ser till att bli galet rika inom typ 4 månader (eller åtmnstone gaaanska rika) och sen drar vi iväg och ägnar oss helt åt varandra. 


Vad tror ni om det?


Frågan är ju i så fall (om nu min plan går igenom..) vart fasiken vi skulle vi av? Jag har några förslag och mottager gärna fler från er alla! Har ni tips kring mina förslag så kom gärna med det också!


NEW YORK

+ shoppingen

+ kulturen

+ atmosfären

+ pulsen


- priset på biljetten..


LONDON

+ återigen shoppingen

+ teatrarna

+ muséerna

+ pulsen

+ priset på biljetten


- pundet vs. svenska kronan


PARIS

+ "möt våren i Paris"

+ romantiken

+ sevärdheterna


- språket


EGYPTEN

+ solen!!!

+ vattnet

+ sevärdheterna

+ lugnet


- att riskera eventuell magsjuka..


Vad tycker ni?? Har ni andra förslag??


PUSS 

Mius

Av Maria - 9 mars 2010 18:50


Fan..ibland får man äta upp sina egna ord! Jag har åtskilliga gånger att jag "hatar John Mayer". Men ja, ibland är man bara korkad - för hur underbar är inte denna låten? Sjukt go text och härlig melodi! Mycket mycket bra helt enkelt!


Enjoy!

Puss

Mius

Av Maria - 9 mars 2010 12:37

.. eller något.. Tänk er, nytt övertjusigt löshår så att jag ser ut som en liten Barbie, en något mrökare ton på min kropp (eller iaf lite snyggare än den gråa nyansen jag dras med just nu..), en blekning på tänderna.. Fy attan! Jag skulle njuta... 


MEN! Nu ska vi inte vara så drastiska här! Det är bara en sådan dag idag när man tittar sig i spegeln och utbister "Fy fan!!" När man undrar hur ens omvärld orkar se på en överhuvudtaget. 


Nä, men usch va deppig jag låter! Är ju inte alls deppig egentligen. Bara lite trött på min lila look..


En sak ska jag dock kosta på mig inom det närmsta och det är ett besök hos UNDERBARA Malin på Bellamio! Malin har gjort mina naglar i över ett år och trots att hon nyligen flyttade sin studio till Ängelholm (9 mil från mitt hem) så kan jag inte lämna henne!! Jag som har dom kassaste naglarna i världen har med hennes hjälp fått sjukt snygga och långa naglar som tål allt och aldrig, jag menar aldrig, går sönder! Kan verkligen rekommendera denna duktiga och SJUKT trevliga kvinna!! Känns nästan mer som att besöka en kompis än att fixa med naglarna att besöka henne. Dessutom har hon världens sötaste lilla studio och man blir alltid bjuden på kaffe ;)


   Besök Malin på www.bellamio.se! Du kommer inte bli besviken :)


Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards