mian.

Alla inlägg under augusti 2008

Av Maria - 6 augusti 2008 00:39

sicken guldmöte!!! heeelt underbart! gick så jääävla bra i studion idag!! och jag som är halvt döende så förkyld som jag är... klockrent! Robin Rex is tha shit :)


puss o godnatt alla.. nu har jag duschat och ska nu krypa till kojs :)

Mius

Av Maria - 5 augusti 2008 19:23

håller drama på dunkers nu några dagar.. faktiskt riktigt skönt att jobba vanligt lite... inte bara kvällar och nätter då alltså.

hade en mysig kväll o en mysig morgon. man har det alltid så bra när rasmus är närvarande. undrar varför hahaha....


sen var det som sagt dramatime... kuligt! ungarna är väääldigt goa och hyffsat duktiga. inom dramabiten är dom asbra, sångbiten (som dom också håller på med) kan väl disskuteras....;) men sånt är livet :)


på fredag åker jag till haparanda. kan bli kul. ska bli najs att byta miljö lite grann iaf :) gillar ju att resa och nu har jag inte flugit sen jag var i spanien i våras så det är lite på tiden. måste åka nånstans i höst också, gärna med baby som sällskap :) jag och steffi är fortfarande inne på att vi ska åka bort över nyår också. nya idén är att vi ska dra till sebbe i texas över nyår. 7400:- skulle det gå loss på.. inte såååå överjävligt kan jag tycka. vi får väl se. planen finns iaf :)


nu ska jag snart till studion. trevligt. är fucked i halsen men det är bara lite slasksång som ska läggas så det är skitsamma. det är bara för att vi ska få en idé om hur det kommer låta sen när det är "klart". Nya singeln med Sir Duke, "Coco Jambo" släpps fresten i Ryssland nu. Najs najs.. Kan man inte få åka dit och spela då? Hade velat kolla Moskva... Never been there...


Nä, ska dra nu.

Puss alles

Mius

Av Maria - 4 augusti 2008 19:11

köpte ett par uuunderbara ash-sneakers hos steffi idag.. I LOVE THEM!!!!! Sååå fina och sjuuukt bra pris.. Måste klassas som årets reafynd... :)


Köpte ett odd molly linne också :) Braaa dag.. ska nog kolla mitt saldo på kontot nu.. om jag vågar...


snart kommer rasmus :) wiihoo :)


Puss

Mius

Av Maria - 2 augusti 2008 01:43

1. Sanna när hon har dratt i sönder sitt linne på fyllan..

2. Vi

3. Jag och sötaste brorsonen (som tyvätt ät sjuk kust nu.. snyft!)

4. Söte Ebbe med sin flaska...

5- Schteffi och helen äger...:)


Enjoy!

Godnatt!

Puss Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards