mian.

Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Maria - 14 augusti 2008 14:38

har precis köpt tre par nästintill likadana stövlar.. funderar på att köpa ännu ett par men ska nog vänta lite... brukar få en massa erbjudanden mest hela tiden från diverse e-shopping företag men just nu har jag inga att utnyttja så jag väntar nog tills jag får några nya. Vill ha gråa stövlar i vinter. Det känns rätt på nått vis. Kan ju ha att göra med att jag har alla andra färger så gråa är det jag behöver... Får tänka på det!


Har spenderat dagen med att köpa födelsedagspresent till kusinen samt luncha med helle. hur trevligt som helst. hade min telefon kunnat låta bli att ringa stup i kvarten så hade det varit ännu tgrevligare.. men men u can not get it all som jag brukar säga!


Snart ska jag hämta min lille ebbe.. söööte lille ebbe. ska dra till malmö direkt. kommer hem på lördag. ska titta på darling när han spelar imorgon. alltid lika trevligt :) han är så sjukt musikalisk.. man blir fan mörkrädd ibland! min stjärna...


Nä.. vila en stund nu.

Pusss

Mius

Av Maria - 14 augusti 2008 10:46

som vanligt sen men men... :)

ska luncha med helle nu! fick precis reda på att jag jobbar på fritidset hela nästa vecka. kalas.. lite cash och umgås med treeeevliga pedagoger! I LIKE!


Nu måste jag duscha!

Puss

Mius


P.S Älskar dig också gubben ;)

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards