mian.

Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av Maria - 24 augusti 2008 12:21

igen!!! fattar inte detta.. vad har hänt med mitt immunförsvar??


är ganska trött idag. igår spenderade jag dagen i köpenhamn då min lille brorson hade namngivningsfest. en ganska söt tradition kan man tycka. undrar om man ska döpa sina egna barn en vacker dag? har alltid tänkt att man ska det men på senare år har jag insett att det egentligen är ganska onödigt. eftersom jag själv inte är så galet troende så känns det lite påklistrat att döpa min unge. men vem vet, vi får väl se. den tiden den sorgen!


vad ska jag göra idag? har precis städat, gjort pannkakor och betalt alla mina räkningar. är jag inte sjukt duktig så säg?? hahaha.... ska nog trixa till mina naglar lite och ta en go dusch sen...


har massor av tankar i huvudet men jag kan inte riktigt formulera dom. har vatt så i några dagar nu.. humm.. skummt...


hörs kanske sen!

puss

Mius


Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards