mian.

Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av Maria - 23 augusti 2008 01:31

mmm... idag blev jag getingstucken. satans-jävla-piss-helvetes-geting-jävel!!! hela handen svullnade upp... tycker ni inte lite synd om mig nu?? jo....


igår fick jag ny, fin, hårfärg! fiiina svärmor är ju frisör så hon klippte lite toppar och raderade min utväxt så nu är den endast ett minne blott och på mitt huvud är det bara massa fiiiint blondt hår! Gunilla är kung! Kärlek till Simrishamn!

Hade fresten sällskap av en annan blondin i simrishamn. Lilla Noooooooooomi :) Söta unge.., Hon försöker reda ut familjebegrepp just nu. Det tar på krafterna men en dag kommer hon väl inse samma sak som vi andra fått inse nämligen att familj är dom som vi har runt omkring oss och dom vi älskar. Blodsband är nästintill onödigt. I alla fall i min värld! Min närmsta familj består nog av mamma, pappa, jonas, jacob, a-k, ulla, håkan, ebbe, frej också självklart RASMUS OCH NOOMI! Sen är ju Maria, Sara och Tobbe också familj, men ingift sådan på ett annat sätt. Rasmus är ju definitivt min familj. Utan honom finns det fan inte mycket som fungerar som det ska.. det vill jag lova! Herregud va bra den killen är.. Det är ju för fan löjligt! Igårkväll va jag sånn liten, lessen och svag som bara en 176 cm lång Maria kan vara... Då fanns min älskling där och lyssnade, kedjerökte och tröstade.. Kan man önska sig mer? va? Han är guld. Ähh.. mer än det!


Nu ska vi nanna. Imorgon ska jag fira min brorsons namngivningdag. Också ska vi åka och köpa massa iste och hälsa på Helen. Geni dag!


Puss babies!

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards