mian.

Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Maria - 25 augusti 2008 11:55

förlåt, jag måste skratta lite här. denna sommaren verkar det som alla hbg:are har upptäckt magaluf denna sommaren. till måste jag bara räcka ut tungan och sjunga "nananananaaanaa". Det har vi haft koll på sen vi va 16 år!!! Vi åkte nämligen dit under maggan glory days, dvs, 2003? Var det då? Kommer inte ihåg men men!


Nä nu ska jag inte vara elak men det är bara så kul för när vio åkte dit hade ingen koll på vilket enormt party place det var och nu kommer alla och bara är helt maggan-frälsta. Och vi typ gäspar och säger "bring us the news..." hahhaa!! så kaxig jag blev nu!


ajja.. tycker bara det är kul. hoppas ni har haft roliga semsterar! en sak måste jag bara undra över.. när vi va där var tjejerna där i vår ålder alltså typ 16. Och killarna som var mellan 23-25 år skrattade man lite åtr eftersom de var så patetiska att dom raggade på oss 16 åringar. Är det fortfarande så? För dom flesta av mina vänner som vatt där i år är ju just killar i 23 års åldern.....? hummm..


Puss

Mius

Av Maria - 25 augusti 2008 11:16

vaknade precis... är sjukt förkyld så jag har typ sovit i 10 timmar... haha :) lagom slö...


vad ska jag göra idag?

ska nog mest ta vara på min lediga dag. för imorgon är det jobb igen.

såhär ser veckan ut:

- idag : ta det lugnt, försöka bli av med min elaka förkylning.

- imorgon : börjar jobba 12.00 i hbg. slutar 15.00 sen börjar jag jobba 16.00 i roastinghousestudion i malmö. jobbar till... sent? därefter eventuellt en studio till.

- onsdag : ska gå en visning på hemlig destination hahaha ;) jobbar iag från 16.00 till?

- torsdag : ledig. underbart :)

- fredag : jobbar kväll. spelar på båtarna i hbg.

- lördag : ledig dag. tror jag? ska kolla baby på kvällen och sen kanske ut?

- söndag : slappa... inför skolan som börjar på tisdagen.


ja.. det är aallt hittills men som jag vet så kommer det ju alltid mer sen.. men ska bli kul med en visning. var några månader sen. ska nog gå två till visningar den kommande tiden. najs. alltid kul :)


jag och rasmus ska fresten börja träna tillsammans. jag har ju sen urminnestider träningskort på 24/7 och nu ska rasmus också skaffa det. wiihoo...:) tänk så blir vi riktiga träningsjunkiies? skulle inte tro det men lite snyggare kanske vi kan  få bli iaf?  ska visa resultat sen....


nu ska jag visa ett kort från delfinshowen i kolmården :) vi alla tre :)


puss och hej

mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards