mian.

Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Maria - 18 augusti 2008 22:41

har jobbat typ hela dagen... först på planerings nivå, sen en sväng på fritids, efter det till studion, sen leverera lite pengar, sen STÄDAT HELA RASMUS LÄGENHET! Och inte nog med et... jag har köpt nya gardiner både till köket och vardagsrummet. Blev galet mycket snyggare. Köpte även duschdraperi, handdukar, en papperskorg, dynor till köksstolarna (låter som jag byggt ett kärringhem nu...) och lite schampo, tvål och annat sånt. Är jag inte världens snällaste flickvän? Jo, jag tror fan det....


Men Rasmus är nog världens snällaste kille också så han är värd allt. Denna veckan ska hans mamma fresten färga mitt blonda hår liiite blondare, eller iaf ta bort min galet fula utväxt. Ooohh  så gött det ska bli!


Vet ni fresten vad jag gjorde igår?? Beställde en tv! Tjusig 37' HD TV. Soooo nice :) Ska bli härligt att glo på den många år framöver :) Dock hade jag behövt en ny lägenhet också.. måååste ju flytta 31/12.... Attans! Vi får se vart det bär av... har ni nått tips så hör gärna av er :)


I helgen hoppas jag att mina damer är sugna på att hitta på nått kul på lördagen. Malmö festivalen kanske? Eller iaf gå ut och äta? Vad säger ni ladies? Hörs i veckan??


Nä.. somna på soffan nu?

Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards