mian.

Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Maria - 28 augusti 2008 23:04

Ibland är det bara så lyxigt här i världen. Jag har et bara så jävla bra. Vilket jekla trevligt liv jag lever!


Igår gick jag en sjukt najs visning och sen jag jag och hade jättetrevligt med min underbara pojkvän och hans galet trevliga vän (som jag nu faktiskt anser är min vän också!). Sen idag slappade jag hela förmiddagen för att sen susa ner till faboules Selected för att få välja vilken top jag vill ur deras fiiiina Selected Femme kolletion. Tack tack! En uuuunderbar tunika är numera min :) Och som att allt det bra är slut där? Neeej! Sen åkte jag hem till vackra hbg och mötte upp mina uuuunderbara vänner på Mezo för en kvällsfika med tillhörande tjejsnack :) Så sjukt bra vänner har jag! På bara några timmar så har dom lyst upp hela ens värld. Fantastiska! Och nu har jag landat hemma hos mamma framför världens bästa serie - SEX AND THE CITY! Kan man ha en bättre dag? Nä.. Tror fan inte det!


Just det! Glömde ju det absolut viktigaste för dagen - min hyresvärd ringde och guess what? DOM FÖRLÄNGER MITT KONTRAKT MED ETT HELT ÅR!!!!! Jag behöver alltså inte flytta 31/12 som tanken var innan! Looooooovely!!!


Livet leker idag! Hoppas det gör det för er också :)


Puss alles

Mius  

Av Maria - 28 augusti 2008 13:53

Galet smart sida!!! Detta tycker vi om! Bli medlemmar, om ni vill ha massa gratissaker! Klicka på länken bara http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=68376


Puss på er alla söta!

Mius

Av Maria - 28 augusti 2008 13:22

japps igår var det visning för selected femme. Jag modellade, alltid lite kul att jobba som det ibland eftersom mina gigs till 99% består utav spelningar. Så det var skojjigt värre :) Massa trevligt folk och snygga kläder. Fina Marlene Birger ligger ju bakom det hela.


Sen efter visningen stack jag med baby och hans vän Mr Guran, "I'm a Mod", och tog en öl och käkade nachos. Treevligt! Satt där rätt länge så vid ett tiden nattade vi oss igår. Lite små trött idag eftersom att jag jobbade från kl 4... OCH sprang rundor i stiletter heeela tiden!!!


Ajja.. ni ska få se några av mina privata bilder och sen kan ni ju kika in på www.selected.com om ni vill kolla in kläderna :)


Puss alles!

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards