mian.

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Maria - 24 februari 2011 01:30

jag har världens bästa jobb. alla kategorier. satt precis och kollade igenom alla mina bilde på FB och många av dom är tagna i jobbsammanhang. blir så glad, så varm och helt jävla pirrig i kroppen när jag tänker på alla roliga saker jag har fått vara med om. alla underbara människor jag träffat genom detta och alla vänner jag fått. alla roliga platser jag besökt och alla som jag fått sjunga för. tack för att ni finns! det bästa beslut jag någonsin tagit är att satsa på det jag älskar mest i världen och jag har inte ångrat det en enda sekund. låt mig leva i detta för alltid, låt mig aldrig vakna ur denna drömmen!


   Fiiina Caroline tog denna bilden på mig i måndags. Blir nästan tårögd! 


Är så galet trött nu men helt fylld av inspiration som jag skulle kunna göra något fantastiskt av. Kanske gör jag det i natt. Kanske får det vänta tills imorgon. men tro mig, It's gonna happen!


puss. underbara värld!

Av Maria - 24 februari 2011 00:54


:)

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards