mian.

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Maria - 3 februari 2011 21:19

Jag är en person som kan drivas av passion ibland. Vem gör inte det iofs? Saken är den att passion kan göra mig lite manisk, eller, ganska-väldigt-jätte manisk. Nu hoppas jag att alla inser att jag inte (enbart) talar om passion av det kärleksfulla- eller sexuella slaget. Nä - passion kan drabba mig av helt andra orsaker ibland. 


Inredning är en grym passion för mig och när jag bestämmer mig för att jag vill ha något på ett visst vis så kan jag näääästan gå över lik! I söndags kom jag på att jag vill ha en ny soffa. Den behöver inte införskaffas just idag (men helst), hur som helst har jag nu vigt ett par timmar om dagen för att googla efter den perfekta soffan. Som tur är var min kära sambo helt med på noterna, dock underströk han att vi får vänta liiiiite till med nytt soffköp... Fan. Men men...


En vacker dag så ;)

Puss

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards