mian.

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Maria - 21 februari 2011 20:41

Kom på en sak precis - ingen har någonsin skrivit en kärlekssång till mig!! Va fan liksom??!!! Hahahaha! Nä men allvarligt det är fan dags att jag får en kärlekssång av någon! Jag bjuder på lite olika klipp som kan inspirera lite ;)



Något sånt här är heeelt ok..



Eller något sånt här..



Det här går fint..



Denna stilen blir heeeeelt ok!!



Gärna något som blir en klassiker.. som denna ;)



Mer än gärna typ såhär...:P



Lite sött, typ såhär, går fint :)



Något som får mig att gråta, typ som denna..;)



Eller bara något som höjer mig rakt till skyarna??


Okej.. någon som känner sig manad?? Bara säg till, jag är inte kräsen! A short song is totally fine...:P Jag är inte den som är den :) Tänk förresten hur enormt speciella dom måste känna sig som har fått låtar som ovanstående skrivna till sig!! OMG!! Nä, detta måste jag få vara med om helt enkelt...Om inte nu så någon annan gång ;)


Puss






Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards