mian.

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Maria - 23 februari 2011 19:42

Joooooo för det vill jag!! Åka långt långt bort och få massa ny inspiration, träffa massa roliga människor, göra massa saker jag inte gör hemma.. Åhhhhhh ta med mig någonstans, snälla!! 


Det är tre veckor sedan jag sov på hotell senaste.. på tok för lång tid!! Jag är så sjukt beroende av att få byta miljö ofta. Annars klättrar jag på väggarna, bokstavligen.


En annan grej förresten - nu förstår jag varför jag gick ner i vikt när jag bodde ensam. Det är ju så vansinnigt trist att laga mat till bara sig själv.. sjuuuuukt tråkigt faktsikt! Därför består kvällens middag av havregrynsgröt. Ja, jag är brutalt ensam ikväll. 


Samtidigt ska man vara enormt tacksam för dessa kontraster.. För det blir så myyyycket roligare sen när jag inte är ensam hemma längre, dvs om typ 4 dagar :P



Läste en artikel om borderline innan.. Den beskrivningen stämde sjukligt bra in på mig ;)


Puss

Av Maria - 23 februari 2011 00:08


Vad är det med mig?? Jag har alldeles för mycket fritid just nu... Hinner ju lyssna massor på musik, vad är det liksom?? Men fan av mycket fint det finns! Och vad gött det är att bara sjuka in i en värld av musik då och då! 



Känner mig faktiskt lite Out Of Control just nu! Det händer så många roliga saker! Livet är så sjukt annorlunda mot hur det var för 6 månader sen och det är nästan så jag måste nypa mig i armen för att förstå att allt detta verkligen händer :)



Tar vi och avrundar kvällen med denna lilla "dängan" ;) Kom att tänka på Sabina precis. Pratade länge med henne innan.. Ooohhh vi gjorde värsta planerna! Kan det vara så att detta är världens bästa år?? Jag tror nästan det!!


Puss


Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards