mian.

Direktlänk till inlägg 20 januari 2010

Jag blir så trött

Av Maria - 20 januari 2010 21:26

alltså ibland är internet förädiskt.. man kan nämligen bli så sur på folk på internet och det är ju helt lönlöst eftersom man inte "rår på dom" i verkliga livet... Jag är lite frälst på små skvallriga bloggar men alltså vissa bloggar tar ju priset i dumhet måste jag säga. Det är verkligen otroligt vad vissa skriver dumma saker! Inte bara dumma saker, men elaka saker! Jag tycker det är en väldigt viktig regel när man har en blogg att man ALDRIG nämner namn på folk om man skriver något halvelakt om någon. Hur förbannad man än är så är det fel att lämna ut folk i sin blogg så den regeln är sjukt viktig. Jag tar den igen ALDRIG NÄMNA NAMN! Men vissa små glamourbrudar där ute i vårt avlånga land tillämpar då inte den regeln. Sånt kan göra mig ledsen. Jag tycker det svartar ner tjejers rykten när man är så ful att man till exempel skriver på sin blogg om någon man har legat med och hur bra/dåligt det var. Eller vilken tjej som var fullast dagen innan, eller vilken tjej som har fula kroppsdelar/kläder eller ja vad fasen som.. Nä, skärp er brudar! Jag tror ni har missuppfattat detta med att tjejer ska vara starka. Att vara stark är inte det samma som att vara elak! Och om nu tjejer i urminnes tider har blivit så nedvärderade av killar som vissa påstår så betee er för fasiken inte likadant mot dem för att hämnas! Nej nej nej, sträck på er istället och visa att ni inte behöver använda fula metoder för att vara i övertagsposition!


Jaja, nu har jag mopralpredikat färdigt! Har fixat det lilla internet-problemet nu iaf! Det var faktiskt ett resultat av en liten disskusion med en kille jag känner. Blev rätt rejält ilsken på honom och kände att jag behövde skriva av mig och då var ju internet en nödvändighet som ni förstår! Och ur något dåligt kommer alltid något bra, som nu - jag fixade ju mitt nät!


Sist ska jag passa på att tacka för fina kommenatrer jag fått dom senaste dagarna! Blir så sjukt glad när ni kommenterar ska ni veta! Det värmer verkligen när ni skriver att jag har en fin blogg! Så STORT TACK!


Puss

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 januari 2013 16:45

Och inte vilken dag som helst utan den första av detta helt nya år. Dagen som SKA spenderas med skräpmat, nostalgi, byxor med resår i midjan och en svag huvudvärk. Traditioner är till för att hållas. En annan sak som hör till är den årliga årssammanf...

Av Maria - 28 oktober 2012 21:02

Jag borde börja med en ursäkt egentligen, men det enda jag kan skylla på är tid, och med det menar jag bristen på tid. Därav vänder jag på det och använder just detta som dagens inspiration. Tid. Bristen på den, frustrationen kring den, besluten om d...

Av Maria - 26 augusti 2012 13:29

Jag pratar väldigt sällan om mitt jobb i just detta forum. Egentligen är det högst medvetet då jag mer använt detta som en liten paus från mitt yrke som jag kan ta till när helst jag önskar. Idag tänker jag dock göra ett undantag. Igår blev jag nämli...

Av Maria - 12 augusti 2012 00:21

Denna helgen har det gått upp för mig att sommaren lider mot sitt slut. Vet om att det kanske är det absolut deppigaste jag skulle kunna komma med just nu. Eller? Igår satt jag och mina tjejer och spånade om framtiden. Om hur vi alla befinner oss...

Av Maria - 6 augusti 2012 16:01


Detta är så INTE jag, men ibland gör jag undantag och släpper funderandet för en stund. Typ idag. Idag är en sådan extremt lugn dag som till störst del spenderats i sängen med lugn bakgrundsmusik som ända sällskap. Ja, och datorn, det vill säga. Flic...

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards