mian.

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Maria - 5 januari 2010 16:09

jahapp.. så har snart ännu en dag passerat utan för mycket action.. uäck! haaatar ju att sitta stilla.. samtidigt är det som min syrra sa - NJUT! Jo, det är sant.. man borde kunna bara ligga här och dega och tycka "fan, ändå rätt soft att inte behöva göra något" Men......nä. Jag gillar action. Så är det bara.


Hade i alla fall en fin dag igår! Satt i möten på jobb som iofs var föga stimulerande men iaf.. sånt man måste göra ibland. Efter jobb bar det av till supergod middag hos min darlin sabina. Jag och Helen tryckte med glädje i oss potatisgratäng, fläskfilé med vitlöksost, sallad och choklad-pannacotta till efterrätt. Sen gott skitsnack fram till klockan var nästan två i natt och jag kasade hem till Malmö. Fan va underbart det är att ha så fina vänner som liksom finns där i ur och skur. Me love u all!!


Har kommit på en sak jag ska göra idag iaf. Ska nog ta och städa (läs; plocka undan och eventuellt diska) i hela lägenheten. Det behövs verkligen och det är sånt som kan ge en känslan av att man verkligen har uträttat något!


Men först ska jag läsa lite bloggar och ringa ett jobb-samtal.

Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards