mian.

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Maria - 13 januari 2010 20:22

Rasmus är jävligt bra måste jag säga! Igår va han ute med halvamusiker-malmö och sjöng karaoke (gay..). Lite sur va jag allt att jag inte kunde vara med men men.. skulle jobba och hade en feeling att det var grabb-kväll vilket det också visade sig att det var. Hur som helst, rasmus, vår fine anderz, denniz jamm, tingsek, timbuktu och en massa andra har boys night out och imorse när jag gick upp (06.30) hittade ag min stjärna storsnarkande på soffan. Som han sa sen "ville inte gå in och väcka dig och lukta massa öl". Lille hjärtat mitt.. sen när jag kom hem idag bjöd han på middag som tröst för att jag missat partykvällen. Min ängel.. Nu är han i studion och pillar med sitt ljudkort men han kom hem en sväng nyss bara för att pussa på mig. Me like.


Själv spenderar jag kvällen med min secret love - joel kinnaman. Tre  fina filmer med honom är hyrda och jag har dessutom glass hemma. Loooovely!


Imorgon ska jag jobba och sen blir det fin främmat från hbg. mami kommer ner och hälsar på så vi ska kika på rean. Dessutom har vi Noomi imorgon och jag har längtat sönder mig efter henne så jag siktar på en lysande dag imorgon! Rasmus blir dock den som ansvarar för hämtning och lämning i skolan då jag ska jobba. Lite synd för det är faktiskt lite mysigt att pinna iväg till skolan och hämta henne, snacka lite skit med min kompis max som jobbar där och få den där "ååå vad jag är glad och se dig"-kramen som noomi alltid är snabb att dela ut när man kommer och hämtar. Men men, rasmus är värd den kramen så det blir toppen ändå.


Sen måste jag passa på att välkomna fina Sara till min blogg! Läs och njut eller.. nått :)


Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards