mian.

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Maria - 3 januari 2010 17:00

herre-jävla-gud vad ag saknar folk!!! Det är fan till o med så att jag ser fram emot atgt gå på möte på jobb imorgon bara för att det innebär att jag ska träffa människor. Har varit hemma precis hela hegen. Jo okej, igår va vi en sväng på stan samt åkte till svärmor i simrishamn.. Men i övrigt noll action här hemma. Fan. Funderar på att tvinga rasmus att spela spel ikväll eller något bara för att hitta på något!!!!


Gaaaah jag blir tokig... idag har jag seriöst bara skickat några fakturor, målat naglarna, glott på 2 filmer och ätit aladdin.. Har inte ens orkat göra mat! FUCK!

Hade så jävla gärna velat ha hit mina flickor och suttit och snackat skit eller druckit vin eller vad fan som.. Och min syrra saknar jag så att jag håller på att flippa ur helt här!!!


Gaaaaah.... mååååååste hitta på något!!!! Help meeeee!!!

Puss

Mius

Av Maria - 3 januari 2010 00:27

Jippi tjohej, mitt hår är okej! Ja det är sant, kära svärmor lyckades rädda mina små tussar så nu är dom blonda och fina igen. det hela ser iofs lite halvgult ut just nu men så är det alltid när det är nyfixat. Lite silvershampoo på det så blir det tjusigt igen :) Oooohh så skönt det är att se sig i spegeln och känna igen sig igen. Looovely!


I övrigt har detta varit en lite stökig dag men vi ser ljuset i tunneln så det kommer bli toppen en vacker dag. Antar att livet är så i perioder... ibland är det helt enkelt lite mycket skit.. men sen blir det bättre och under tiden får man hänga fast vid dom bra sakerna i livet som att vi är friska och har varann.


Måste erkänna att jag har en lite knepig hatkärlek till januari månad. Uppskattar verkligen att få starta på nytt med allt, men samtidigt så tar det lite på kfrafterna att väckas ur den här lilla jul-mys-dvalan som man lullat rundor i nu hur länge som helst. När man spenderat en hel månad med att pynta, fixa, mysa, åka pulka, göra fint, njuta och längta så är det lite jobbigt att se vardagen i vitögat och jobba upp krafter att "ta nya tag". Men men, det släpper. Snart går vi mot vår, julpyntet ska åka ner i källaren och hemmet ska bli lite mer vardags-tjusigt igen. Det blir fint.


Idag har jag förresten rensat ut hela min garderob! Kändes sjukt skönt. På så vis så fick mina nyinköpta rea-fynd fint med plats och hela garderoben doftar nu rent och fint :) I like! Skulle vilja "pimpa" den lite men vet fan inte hur... Något förslag någon??


Nu - filmmys :)

Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards