mian.

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Maria - 21 januari 2010 00:37

när jag säger så syftar jag självfallet på - stannar uppe för länge! Detta beteende är helt världelöst för lilla mig! I will go bananas! Vet egentligen inte varför jag gör så här?! Varför går jag inte bara och lägger mkig? Nä.. men internet är för kul, det finns ju alltid nått tv-program som är liiiite spännande och någonstans inom mig finns ett litet hopp om plötslig kreativitet såhär på småtimmarna. Men det går sådär med den kreativiteten. Idag har jag kommit på två uppslag. Inget av dom är färdigställda. Det betyder att jag hittills denna veckan har 3 halvfärdiga låtar på lager. Vem blir glad av det? Nej, It's all or nothing. Aja, får väl lösa det imorgon.


Imorgon ska jag för övrigt besöka vårt kära grannland DK en sväng också. Kan bli najs! Längtar även till på lördag då jag får finbesök och ska prova klänningar. Funderar på att kolla med detta finbesök om dom är sugna på en afternoon-drink efter vi har provat alla klänningar vi ska prova? Caroline, vad sägs? Nela, how about it?


Pratade en lång stund med fiiina Sabiina innan idag :) Alltid lika trevligt! Hon inspirerade mycket idag. Känner att framtiden är ljus efter att ha pratat sthlm och LA-drömmar med henne. Bra med inspirerande vänner ibland :) Fick även svart på vitt igen att jag är sambo med en riktig ädelsten då han ringde i förmiddags när jag satt och fikade bara för att meddelade att han hade påbörjat omformateringen av den datorn som ska bli min musikdator i framtiden. Detta jobb har jag kämpat med hur länge som helst och verkligen inte kommit nån vart på så nu tog fiina Rasmus itu med det! Tack snälla söta!


Ovanför min säng har jag citatet "idag ska bli en bra dag". Det ska jag jävlar i det kämpa för att leva efter. Hela livet är ett enda stort kreativt äventyr, om man bara vill! Och OJ vad jag vill! Jag vill jag vill jag vill!! Älskar det faktum att jag har så underbara vänner och familj som stöttar och inspirerar så exytremt mycket! Me looove u! Verkligen vem jag än pratar med så har alla stora vackra drömmar som värmer hela min själ! Sabinas La-drömmar, Carolines skådespelardrömmar, Caroline Lundhs blogg-drömmar, Steffis smyckesdrömmar, Helens och mina resedrömmar, mina och Rasmus musikdrömmar, mina inredningsdrömmar... Åhh jag blir lycklig bara jag tänker på allt!! Älskar att befinna mig mitt i denna dröm-cirkus! Och vänta ni bara! Om några år har vi alla förverkligat våra drömmar! Då ni! Då tar skåne-maffian över ;)


Nä.. nog med drömmandet nu.. nu borde jag verkligen ägna mig och natt-drömmar.. hoppas bara jag slipper mardrömmar...

puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards