mian.

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Maria - 12 januari 2010 19:29

..men ändå är det precis vad jag ska förgylla min kväll med.. blöö.. uuusscchh så trist!! Menmen.. sen när det väl är gjort så är det uuuuuunderbart!!! Och jag som har astma måste ha det relativt rent runt mig för annars mår jag bajs.. som att vara lite så småförkyld hela tiden... nä, dammsugning it is!


I övrigt har det varit en ganska soft dag.. vi gick en sväng på stan och mös på vårt favorit thai-hak. Sen stack rasmus till studion och jag stack hem :) snackade med min syrra ett tag.. som vanligt. vi pratar i telefon i snitt en timme om dagen. looovely!


Kollar på biggest looser.. shit, vissa av deltagarna där (kvinnorna) väger dubbelt så mycket som jag! Hur  i helvete orkar dom bära runt allt?? Och dom är liksom inte långa. Jag är ju lång för att vara tjej så jag väger definitivt inte typ 45 kilo men alltså vissa av tjejerna där väger ju 120-130 kilo! Hur pallar deras knän undrar jag? Men men, dom som är med i programmet är hur som helst superduktiga :)


Nu.. dammsugning :(

Pusss

Mius

Av Maria - 12 januari 2010 13:58

detta är en jävligt bra dag.. för bra.. så nu väntar jag på att något dåligt ska hända! humm...


det snöar förresten i malmö idag? det är lite dåligt.. kanske är det snön som är det dåliga idag? nu ska vi aif gå ut och fika och sen är det jobbigt dammsugning som gäller.. blööö.. men men, ibland är det så :)


men detta är ändå en jättebra dag....


puss

mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards