mian.

Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Maria - 29 oktober 2009 21:44

så var man på väg hem.. vilken jävla dag alltså! först hjälpte jag mamma imorse att handla mat till deras födelsedagsfest på lördag och sen lämnade hon mig vid knutan för att jag skulle åka till karlskrona. så nu r vi på väg hem... det kommer ta sjukt lång tid känner jag... dom stylade mig så j'vla fult idag alltså!! det är verkligen inte svårt att styla mig (tycker jag själv iaf) men det är fan sällan stylister klarar det... oftast blir jag väldigt lik frankensteins brud typ.. dom gör mig sjukt blek i ansiktet, typ röda läppar och svarta jättesotade ögon.. usscchh och fy!!! rasmus kommer få en chock när jag kommer hem.. eller nä.. han är vsn att se mig som frankensteins brud efter dessa år haha!


kan fortfarande inte släppa att tessan har förlovat sig! är verkligen så sjukt glad för hennes skull!!! faaaan va glad jag är!! kärlek är verkligen det finaste i världen!!! men vet inte att man lever innan man upplevt det!


puss

mius

Av Maria - 29 oktober 2009 14:24

Sitter i bilen på väg mot ännu ett äventyr! Massa fina människor är vi som åker upp.I love it! Dessutom är jag så sjukt glad för en massa andra saker idag. Tessan och Fredrik har förlovat sig!!! Gaaaah!!! Guuuud va glad jag är för deras skull för dom är verkligen som gjorda för varann! Fäller fan nästan en tår... Life is sweet!

Sen är jag också sjukt glad för att kunna ha min dator här i bilen. Helt perfekt är det att siatta med den här i knäet :) Lovely!


Rasmus är hemma och jag saknar honom massor. Och värre blir det... på söndag drar han.. 2 hela veckor utan honom är det som gäller!! Usch säger jag bara.. kommer sakna ihjäl mig! Min baby...


nä.. nu bil..

puss mius



Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards