mian.

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Maria - 20 oktober 2009 22:37

Tänkte först tipsa om 4 olika second hands :) Enjoy!


FRAMTID (Helsingborg)

http://kartor.eniro.se/query?what=map&mop=yp&search_word=FRAMTID&geo_area=Helsingborg

Stort ställe! Sjukt bra om man letar efter lite udda möbler, kul saker till köket men även om man behöver en cykel eller någon bra bok. Här gör man riktiga fynd prismässigt, men man ska inte tro att man springer över en gammal chanelväska på detta stället ;)


Öppna Hjärtat (Malmö)

http://gulasidorna.eniro.se/query/what/ip/single_ad/true/geo_area/Malm%F6/advert_code/68245575_GS/referring_what/cs/search_word/Second%2BHandaff%E4rer

Söt butik med härliga tanter vid disken. Har lite mer utvalda ting med mycket personlighet. Inte jättestor affär men fullt tillräckligt. Här kan man hitta guldkorn! Dom har rätt bra koll på sakerna dom som jobbar där så unika ting  kostar lite, men självklart - second hand är ju sällan superdyrt ;)


Vintage By Humana (Malmöbutiken)

http://kartor.eniro.se/query?what=map&mop=yp&search_word=Vintage%20by%20humana&geo_area=Malm%F6

Verkligen skitbra affär!! Trevliga, ganska trendmedvetna, människor som jobbar där. Här kan man verkligen hitta alla möjliga kläder som finns!! Det finns även massor av snygga väskor och underbara sjalar att fynda till kanonpriser! Denna veckan har dom Malmöbutiken och på fredag kostar alla plagg endast 20 kr stycket! Skynda att fynda! Dom säljer dock inte möbler så det är ju lite synd...


Myrorna

Här skriver jag inte ut någon länk för Myrorna finns typ överallt :) Jag älskar Myrorna. Här kan man hitta allt ifrån vackra pälsar, coola t-shirts och kavajer till underbara vaser och vackert porslin. I löv.


well.. det var bara några av mina smultronställen.. råder verkligen alla som aldrig shoppat second hand att prova! Man kan hitta så personliga saker! Och man blir så jävla nöjd när man hittar något som verkligen är perfekt och som dessutom knappt kostar något :D


Nu ska jag återgå till mig tisdagskväll.. Har spenderat dagen med min syrra  och nu är jag hemma... ska slappa lite sen natta mig.. imorgon jobbar jag. Dessutom tänkte jag hinna titta förbi butiken som Sabinas skola driver och efter det ta en fika med fiiina Caroline :D Lovely day!


Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards