mian.

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Maria - 5 oktober 2009 23:33

har nog fått lite perspektiv på livet idag.. man får det när man umgås med rasmus pappa. orkar inte gå in så mycket på det hela men fan va coolt det är ibland... har fått sånn livsenergi idag av honom! Tack!


och nu sitter vi här.. myser i soffan.. rasmus tvångssnusar eftersom hans och mina cigg ligger tryggt i bilen där vi glömde dom och nu är vi för lata för att gå och hämta dom.. :D bra! en kväll utan nikotin är aldrig fel :D


ähh...

puss o natti!

Mius

Av Maria - 5 oktober 2009 11:23

vill bara säga till alla mina gamla härliga polare från hbg - jag saknar er!!!! Längtar riktigt mycket efter att bara sitta och snacka skit med er!!!! Eller kanske dansa till nån tramsig låt på något gammalt hederligt uteställe i hbg!! Att skratta åt skämt om folk som gick i ens paralellklass eller åt "Backhoff" (internt) känns gryyyyyyymt lockande just nu!! Måste nog ta en telefondejt med er allihop ikväll typ.. eller vänta.. då är det Fru Anka på tv så det är kanske inte så smart......;)


Hur som helst, vill bara säga till er alla att jag är så sjukt glad för att ni finns och jag är så lyckligt för allt bra som händer i era liv! Jag menar, Helle - hur fett är det inte att vi snart drar iväg??? On the road again ;) Och Schteffi - Paris!!!!!!! Övermysigt för er!!!!!! Tessan - Fattar du att du är klar med skolan om MINDRE än ett år??? Vet du hur coolt det är???? Petra - OMG!!! Du bor i Lund!!!! Har världens finaste lägenhet , sötaste katten nånsin och det bästa är att vi nu bor jättenära varandra!!!!! I like!! Yaz - Wallmans!!! Neeed I say more??


Nä... shit vad jag saknar er just idag!

Love u all!!

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards