mian.

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Maria - 22 oktober 2009 22:55

har precis klurat ut vad jag önskar mig i julklapp av min käre sambo! Ett smycke från www.namnsmycket.se hoppas jag ligger under granen detta året :)

Fattar ni att det är två månader kvar till jul?? Innan dess ska jag dessutom hinna åka till karlskrona, uddevalla, sthlm och kroatien, spela in halva vår platta, sätta upp en pjäs med min dramagrupp, fira ett gäng födelsedagar, medverka vid min systerdotters dop, säkert vicka ett gäng dagar och umgås med nära och kära. Med det i åtanke kanske ni fattar att jag tror att dom två kommande månaderna kommer gå galet fort!Därav är det bäst att sätta igång med julklappsbestyren i tid! Vi ska dessutom ha julaftonfirandet hemma hos oss så veckan innan julafton lär gå åt till att snygga till hemmet och lära mig att laga julmat (något jag inte kan ett skit om i nuläget!


Hur ser ni på julen? Stressigt eller mysigt? Foten i munnen


Puss

mius



Av Maria - 22 oktober 2009 11:20

Som sagt förut.. jag är inget teknik-genin (längre) men ibland får jag ändå för mig att investera i "det senaste" (OBS! Detta händer ytterst sällan...). Min dator har ju typ kastat in handduken och det är ju såklart ett sjukt stort problem eftersom den datorn jag änvänder nu, rasmus ndator, åker på lång semester nästa söndag så då kommer jag bli datorlös! Hade hur som helt kikat lite på att köpa en extern hårddisk och föra över alla mina bilder/texter/program på och sen investera i en ny tjusig mini-pc. MEN! Som alla som sett på nyheterna minst en gång denna vecka  vet så släpps en ny programvara till  datorer idag, Windows 7! Tålmodig som jag är ibland så har jag alltså väntat nu i några  veckor på att det ska bli den 22: e och windows 7 ska släppas så att jag kan köpa en ny dator med "det senaste" i haha! Jag tänkte med andra ord j*vlar i det slå på stort denna gången :D Så upp idag, kastar mig in på telia.se. inga datorer tillgängliga med Windows 7... vidare tilol netonnet.se. nopp, inga där heller... elgiganten.se. nix nol windows 7 datorer! Va?? Var blev 7:an av??? What what what?? Jag skulle ju köpt den! Dom hade ju tjänat pengar på mig! Men var blev den av??


Någon som vet?

Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards